vrijdag - 18. 01. 2019 •  Ucitavanje...

Auteur Topic: Like deel en win actie  (gelezen 663 keer)

Offline jjstyle333

• GT Rookie
  • 139
  • PSN ID: jjstyle333
Like deel en win actie
« Gepost op: augustus 13, 2016, 17:54:42 pm »
Mensen om onze website wat te laten groeien, leek het een leuk idee om een like deel en win actie te plaatsen op Facebook.
Wie heeft een leuk idee wat we de mensen kunnen laten winnen?
When you are fitted in a racing car and you race to win, second or third place is not enough.

RobinNova

• Gast
Re: Like deel en win actie
« Reactie #1 Gepost op: augustus 27, 2016, 15:10:05 pm »
Afhankelijk van het aantal mensen dat we daadwerkelijk bereiken zou een actie omtrent GT sport later dit jaar heel goed uit kunnen pakken.
We zouden dan het spel kunnen kopen als een prijs. Krijg je direct een impuls voor de game die 80% van raceminnend PS4 spelers toch gaat spelen.

Michel--NL

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 28, 2016, 09:44:12 am »
Afhankelijk van het aantal mensen dat we daadwerkelijk bereiken zou een actie omtrent GT sport later dit jaar heel goed uit kunnen pakken.
We zouden dan het spel kunnen kopen als een prijs. Krijg je direct een impuls voor de game die 80% van raceminnend PS4 spelers toch gaat spelen.
Goed idee. Ik wil wel een financiële bijdrage doen (niet het hele bedrag natuurlijk ;))

RobinNova

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 28, 2016, 09:51:11 am »
Goed idee. Ik wil wel een financiële bijdrage doen (niet het hele bedrag natuurlijk ;))

Als we de actie goed aanpakken en er vervolgens een leuke competitie mee opstarten is het mij ook tussen de 5 en 10 euro waard.
Op deze manier hoeven we maar een paar mensen "gek" genoeg te vinden en we kunnen een dergelijke actie doen.

Wat we "zouden" kunnen doen is wellicht ooit nadenken over een premium membership zoals tweakers.

Voor bijv. 5 euro per jaar krijg je voorrang op startnummers en liveries en nog wat leuke dingen.... maar dat is toekomst muziek hoor