Thursday - 18. 07. 2019 •  Ucitavanje...

Author Topic: dorus2828 nieuwe racer  (Read 655 times)

Offline racer2828

• Junior Karter
  • *
  • 7
  • PSN ID: dorus2828
dorus2828 nieuwe racer
« on: October 27, 2017, 16:11:13 PM »
1. Hoe heet je?
2. Wat is je PSN tag?
3. Race je al lang?
4. Favoriete auto?
5. Favoriete track?
6. Hoe ziet jouw setup er thuis uit?

Ik ben Dorus2828 uit Middelburg, in het altijd zonnige zeeland. Op rustige avonden, wanneer mijn zoontje naar bed is en mijn vrouw weg zet ik de ps4 aan en probeer ik te racen met een stuurje.

Helaas ben ik niet erg goed maar ik speel al lang race spelletjes; toca 2, nfs shift, gran turismo, Forza. waarbij TOCA en gran turismo toch wel mijn favorieten zijn. Daarbij neem ik me altijd voor om een track goed te leren, dat is bij brands hatch vrij aardig gelukt. Ik heb geen favoriete autos, zolang het maar niet te snel is...

Hoewel ik graag met mijn logitech g25 speel, moet ook regelmatig met een controller gestuurd worden. Het stuurtje neemt veel ruimte in beslag en maakt herrie; aldus mijn betere wederhelft.

Hopelijk kan ik hier wat contacten opdoen waardoor er leuke races opgestart kunnen worden en mijn rondetijden verbeteren.

Offline DeTjuK

• Administrator
  • GT Rookie
  • 140

• PSN ID: DeTjuK

• GT sport: Yes

• Project C.A.R.S 2 : Yes
Re: dorus2828 nieuwe racer
« Reply #1 on: November 09, 2017, 14:29:42 PM »
Hopelijk kan ik hier wat contacten opdoen waardoor er leuke races opgestart kunnen worden en mijn rondetijden verbeteren.

Ik heb veel geleerd van anderen om harder te gaan. Mijn ervaring is dat als je ziet dat iemand veel sneller is dan jou en je vraagt in party chat of in game chat tijdens bijvoorbeeld een oefensessie om tips dat dit bijna altijd zonder problemen wordt gegeven.

Waar rem je, hoe snij je bocht aan dat soort zaken, wel/niet van gas, welke versnelling bocht in etc etc. Dat helpt mij meestal wel met een en ander.

Welkom bij de club en veel race plezier!