dinsdag - 26. 03. 2019 •  Ucitavanje...

Auteur Topic: ff voorstellen TukkerT3rr0r70  (gelezen 480 keer)

Offline TukkerT3rr0r70

• Junior Karter
  • *
  • 2
  • PSN ID: TukkerT3rr0r70
ff voorstellen TukkerT3rr0r70
« Gepost op: oktober 31, 2017, 12:29:19 pm »
1. Hoe heet je?
2. Wat is je PSN tag?
3. Race je al lang?
4. Favoriete auto?
5. Favoriete track?
6. Hoe ziet jouw setup er thuis uit?

Hallo mijn naam is Henri Harbeek 46 jaar uit Enschede, sinds een paar jaar vrijgezel en in het bezit van een nu net 8jarige retriever wat dus mijn verantwoordelijkheid is en de enige die mij kan storen tijdens het gamen.
PSN tag TukkerT3rr0r70
Ik race nog niet zo lang, beter gezegd ik game nog niet zo lang, heb op de PC Grid gespeeld, wat toen al een oud spel was maar verbazingwekkend goed, daarna de Grid 2 en Grid autosport op de PC, her en der ook wat NFS gespeeld en de Dirt series. Toen kwam ik in aanraking met een console (PS4) dankzij mijn neefje die dat ding steeds meenam als hij op visitie kwam en zodoende er zelf ook 1 aangeschaft en Driveclub plat gespeeld, daarna PCars gesprobeerd maar kwam er toen wel achter dat sim racing een totaal ander orde is en ik niet veel er van kon, maar nu GTSport bevalt me stukken beter en oefenen oefenen en .........etc
Favoriete auto is een jeugd auto, een Chevrolet Impala, niet echt een race auto maar mijn god wat reed die auto heerlijk, verders heb ik niet echt een favoriet in rl alsmede virtueel.
Track pff als newbee vind ik bijv BrandsHatch wel een lekkere korte baan
Set up. kort maar krachtig heb ik niet, heb in mijn jonge wilde jaren een auto ongeluki gehad waar ik zelf niet reed maargoed en daardoor een dwarsleasie opgelopen, geluk bij ongeluk incompleet, dus gevoel kwam terug alsmede arm en hand functie, dus set up rolstoel en controller, kan helaas n geen gas geven of remmen, dus helaas geen stuurtje en heerlijke racestoel voor mij, maargoed thank god dat ik nog kan gamen ;D

Dit was het wel zon beetje , vagen mag natuurlijk, groeten

Offline DeTjuK

• Administrator
  • GT Rookie
  • 133

• PSN ID: DeTjuK
Re: ff voorstellen TukkerT3rr0r70
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2017, 14:09:14 pm »
Hoi Henri!

Leuk dat je je hebt aangemeld. Hoop dat je veel plezier mag beleven aan het online racen met de overige leden hier op psnracing.nl.

Grid kan ik me ook nog wel herinneren, maar dat was op een xbox destijds.

En dat je niet met een stuur speelt is geen excuus om niet snel te zijn hoor haha. Er zijn er een paar bij die gaan als een malle met dat ding.

Groeten!