Tuesday - 18. 06. 2019 •  Ucitavanje...

Author Topic: Historical Formula 1 League  (Read 1914 times)

Offline RobinNova

• Junior Karter
  • *
  • 8
  • PSN ID: RobinNova
Historical Formula 1 League
« on: March 01, 2018, 19:54:08 PM »

Zoals eerder gemeld gaan we de mannen van de jongens scheiden met de nieuwe league die we gaan hosten. Op maar liefst 8 circuits gaan verschillende teams van start om de eer van hun renstal hoog te houden. Op zoek naar persoonlijke roem maar tegelijkertijd ook op zoek naar het constructeurskampioenschap.

Welke teams rijden mee dit seizoen?

McLaren MP4/4
Ferrari 165/85
Williams FW97T
Lotus John Player Special
Renault RE40 Prost
Alfa Romeo 185T
Benetton Ford B192

Ieder team zal bestaan uit 3 coureurs, wie wanneer en hoe vaak rijdt dat bepalen de teams onderling zelf. Voor het teamkampioenschap zullen alle 8 de races tellen. Voor het individueel kampioenschap de beste 5 races van de 8. Op deze manier heeft eenieder binnen het team de mogelijkheid om 5 races te rijden.

Er worden punten (5) gegeven voor de snelste ronde in de race en voor de Pole Position.
Deze punten tellen dus mee voor beide kampioenschappen (individueel en team)

In het individuele kampioenschap tellen de 5 van de 8 beste resultaten (incl. de evt. extra punten voor Fastest Lap en Pole van die 5 races)
De 3 slechtste resultaten worden geschrapt (incl. de evt. extra punten voor Fastest Lap en Pole van die 3 races)

Voor het teamkampioenschap tellen alle resultaten van het gehele team. Dus het is belangrijk dat het team zorgt voor vervanging als een coureur een keer niet kan.

Zoals je ziet rijden we zonder assists en met schade aan. Er wordt veel verwacht van je als coureur en dat heeft een prijs. Tegelijkertijd gaat dit er voor zorgen dat je geen moment je concentratie mag verliezen, de races spannend blijven tot het einde en er onverwachte wendingen gaan plaatsvinden. Kortom; spektakel en drama alom!

Wegens de tijdsdruk en de uitdagingen die al binnen het seizoen liggen gaan we toch een reguliere kwalificatie doen van 15 minuten. Punten voor poleposition blijven van kracht.

We rijden op de woensdagavond. De starttijd van de kwalificatie is 20:00 en hierna zullen we 40 minuten rijden.

Inschrijven kan via de volgende https://docs.google.com/spreadsheets/d/141_baBtN051CsdkRoT-u9guVg-KC13lTY0zV_jbuUDA/edit?usp=sharing.

Je kunt geen voorkeur opgeven voor een team of teamgenoot. We gaan proberen hier een eerlijke verdeling te maken op een aantal factoren. Vandaar dat we je ook vragen je aan te melden via deze googledocs.

Zodra de teams bekend zijn gemaakt kun je jezelf bevestigen voor een bepaalde race. Overleg met je team wie gaat rijden. Let op 5 van de 8 races tellen individueel, 8 van de 8 races tellen voor het team.
Gezien de opzet van de kwalificatie is het noodzakelijk uiterlijk 24 uur van te voren aan te geven wie gaat rijden.

« Last Edit: March 26, 2018, 08:33:10 AM by RobinNova »

Offline breminem

• Junior Karter
  • *
  • 13
  • PSN ID: breminem
Re: Historical Formula 1 League
« Reply #1 on: March 06, 2018, 18:36:20 PM »
O boy!  ;D

Offline RobinNova

• Junior Karter
  • *
  • 8
  • PSN ID: RobinNova
« Reply #2 on: March 07, 2018, 10:55:50 AM »
Inschrijvingen zijn nu open!

Offline BankPionier

• Junior Karter
  • *
  • 14
  • PSN ID: Bankpionier86
« Reply #3 on: March 07, 2018, 11:20:44 AM »
Aangemeld via de link ✌🏼

Offline René

• Junior Karter
  • *
  • 21
  • PSN ID: RazGT
« Reply #4 on: March 07, 2018, 12:08:13 PM »
Ik wil ook meedoen!

Offline breminem

• Junior Karter
  • *
  • 13
  • PSN ID: breminem
« Reply #5 on: March 07, 2018, 14:09:25 PM »
Spreadsheet ingevuld!

Offline RenaultKiller

• Junior Karter
  • *
  • 14
  • PSN ID: RenaultKiller
« Reply #6 on: March 11, 2018, 13:50:49 PM »
aangemeld!

Offline Phoenixnl87

• Administrator
  • Pro Karter
  • 53
  • PSN ID: phoenixnl87
« Reply #7 on: March 28, 2018, 18:50:35 PM »
Het is me niet duidelijk waar aan en af te melden per race, maar bij deze.
Ik verwacht dat ik vanavond er niet op tijd bij kan zijn. We hebben geen 3e man maar als er iemand is die mee wilt doen mag het op mijn plek.

Phoenix

Offline Ekfad

• Junior Karter
  • *
  • 19
  • PSN ID: Ekfad
« Reply #8 on: April 18, 2018, 22:04:39 PM »
Jullie mogen mij schrappen.

Ik kan er nog slechts 2 races bij zijn (in het beste geval) en gezien ik geen enkele race probleemloos heb kunnen rijden (race 1 bij de start kapot gereden, 2 de race controller/connectie problemen en de 2 volgende ook connectieproblemen) heeft het weinig zin dat ik mijn plaats nog vasthou. Een van de reserves van de andere teams kan ze dan innemen.