vrijdag - 18. 01. 2019 •  Ucitavanje...

Auteur Topic: Ff voorstellen vanuit het hoge noorden  (gelezen 465 keer)

Offline ET-Edzey-ET

• Junior Karter
  • *
  • 2
  • PSN ID: ET-Edzey-ET
Ff voorstellen vanuit het hoge noorden
« Gepost op: maart 21, 2018, 22:15:00 pm »
Goei’n dag eem,

Ik ben Eddy Turksema 39 jaar en woonachtig in Zuidbroek (Groningen)
Ik race wel lang maar niet altijd vaker in de wintermaanden en met slecht weer
Ik ben begonnen met project cars 1 waar ik veel plezier van heb gehad en sinds kort ben ik in het bezit van project cars 2
Echt een favoriete wagen heb ik niet tjah de Bmw E92 M3coupé dit omdat ik privé zelf ook zo’n wagen heb alleen jammergenoeg geen M3
In project cars 1 reed ik graag in de formula a of andere snelle strak sturende auto’s
In project cars 2 ben ik begonnen met de rally cross en dat gaat ook erg mooi al zeg ik het zelf
Echt een favoriete track heb ik ook niet al vond ik California highway wel erg tof en ik dacht zo uit mijn hoofd de 24 van le mans

Mijn setup bestaat uit een G29 met een zelf in elkaar geprutste Seat i.c.m een keuken stoel (zie hopelijk bijgevoegde link/foto) voor een 55 inch tv of soms met de PlayStation VR bril wat ook een super ervaring geeft
Het geluid komt vanuit een leuk setje b&w speakers aangestuurd door een denon versterker wat een lekker motor geluid met zich mee brengt
Deze setup gebruik ik momenteel in de woon kamer en moet makkelijk en snel opgeruimd kunnen wordenen het is de bedoeling om later een game room in te richten met een vaste play Seat of iets dergelijks tot die tijd moet ik het hier mee doen

Ik hoop hier leuk racejes te kunnen rijden met mensen i.p.v tegen alleen de computer
Verder zou het ook mooi zijn dat er denk ik verschillende niveaus zijn om in te rijden zodat je ook spannende wedstrijden krijgt
Ik heb geen flauw idee hoe goed of slecht of ik ben en hoop dat hier zo ook een beetje te ontdekken

Vriendelijke groet,

Eddy Turksema een simpele boer zoals ze altijd zeggen uit Groningen en omstreken ;D

« Laatst bewerkt op: maart 22, 2018, 12:15:26 pm door DeTjuK »

Offline m1d4s010

• Administrator
  • GT Rookie
  • 233

• PSN ID: M1d4s010

• Project C.A.R.S 2 : Ja
Re: Ff voorstellen vanuit het hoge noorden
« Reactie #1 Gepost op: maart 22, 2018, 09:51:45 am »
Welkom Eddy,

Mooie setup, ziet er goed uit! Als je interesse heb kan je gelijk instappen in het huidige lopende seizoen:
http://www.psnracing.nl/index.php/topic,310.0.html
Schrik niet van de inschrijvingen, als je naar het klassement bekijkt zie je dat er tot nu toe altijd wel wat plekken over zijn.

tot op de baan ! Groet, Marco

« Laatst bewerkt op: maart 22, 2018, 10:10:20 am door m1d4s010 »
youtube:M1d4s010 - twitch:M1d4s010

Offline DeTjuK

• Administrator
  • GT Rookie
  • 130

• PSN ID: DeTjuK
Re: Ff voorstellen vanuit het hoge noorden
« Reactie #2 Gepost op: maart 22, 2018, 12:14:36 pm »
Hoi Eddy!

Welkom bij psnracing.nl mooi stukje huisvlijt heb je daar staan.

Je bent van harte welkom aanstaande vrijdag mee te doen met de Radical zie: http://www.psnracing.nl/index.php/topic,310.0.html

We communiceren veel per Whatsapp dus laat even je nummer achter via een DM dan kan ik je toevoegen aan de groep!

Veel raceplezier.