vrijdag - 18. 01. 2019 •  Ucitavanje...

Auteur Topic: GP België @ Spa  (gelezen 774 keer)

Offline jjstyle333

• GT Rookie
  • 139
  • PSN ID: jjstyle333
GP België @ Spa
« Gepost op: mei 17, 2016, 10:53:30 am »
28 Augustus zal de GP van België worden verreden.
Het aantal Nederlandse toeschouwers zal hier dit jaar meer zijn i.v.m. de prestaties van Max.

Heeft er iemand op dit forum ervaring met een F1 bezoek @ Spa?
Zo ja, nog tips betreft parkeren, Wat is goede plek om te zitten in de brons categorie?
When you are fitted in a racing car and you race to win, second or third place is not enough.

RobinNova

• Gast
Re: GP België @ Spa
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2016, 11:54:46 am »
28 Augustus zal de GP van België worden verreden.
Het aantal Nederlandse toeschouwers zal hier dit jaar meer zijn i.v.m. de prestaties van Max.

Heeft er iemand op dit forum ervaring met een F1 bezoek @ Spa?
Zo ja, nog tips betreft parkeren, Wat is goede plek om te zitten in de brons categorie?

Ik ben vorig jaar nog geweest met de vrije training en vorig weekend nog met het WEC.
Vorig jaar bij de vrije training hadden we geen parkeerkaartje gereserveerd en kwamen we op een weiland te staan in the middle of nowhere.
Na ongeveer 45 minuten wandelen kwamen we pas aan op het circuit. Op de heenreis geen probleem, op de terugweg na een hele dag circuit zijn die laatste 45 minuten een hel op aarde.

WEC wel gereserveerd en het was netjes geregeld met een pendelbusje die je aan de achterkant van het paddock bracht.

Qua zitplek gedurende de race zou ik gaan voor de twee snelle linkerbochten. Mooi groot scherm voor je neus, toiletten binnen handbereik en uitzicht over 3 bochten. Ook kun je via een binnenweggetje weer redelijk snel naar het paddock. Nadeel: je hebt helemaal geen beschutting dus als het heet is (zoals vorig jaar) dan is het wel echt goed warm daar. Dus veel drinken en eventueel een petje.

Offline jjstyle333

• GT Rookie
  • 139
« Reactie #2 Gepost op: mei 17, 2016, 12:21:53 pm »
Welke binnenbochten bedoel je?
Ga toch nog met 3 andere familieleden dit jaar naar Spa. Waren ook zeker van plan om parkeerkaart te kopen. Zat te twijfelen om bij Les Combes te gaan zitten/staan.
« Laatst bewerkt op: mei 17, 2016, 12:24:00 pm door jjstyle333 »
When you are fitted in a racing car and you race to win, second or third place is not enough.

RobinNova

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 17, 2016, 15:16:15 pm »
Bochten 10 en 11 en dan bovenaan in de kant van 10 Pouhon.
Les Combes heeft best hoge vangrail / hekken en maar beperkt zicht omdat je op gelijke hoogte staat.

Offline Glenn

• Junior Karter
  • *
  • 8
« Reactie #4 Gepost op: augustus 08, 2016, 10:32:28 am »
Ik heb vorig jaar op zaterdag heel de baan rond gelopen, bocht 10 en 11 zijn idd gaaf! 9 is ook mooi maar ik heb zondag in bocht 18 gestaan! Hier komen zie je redelijk veel, scherm voor je neus en je kan de start horen( vooral Porsche cup is dat vet! ). Bocht 18 was wel mega druk zondag. Dus beetje op tijd daar gaan staan is wel nodig om beetje goed te kunnen kijken.. En nog een tipje: neem zelf wat drinken mee.. Alles is niet normaal duur. Hamburger 10tje rakker ijsje was 4euro ofzo.

Offline jjstyle333

• GT Rookie
  • 139
« Reactie #5 Gepost op: augustus 09, 2016, 11:25:14 am »
Ja ik ben er nog niet echt over uit waar ik het beste kan gaan plaats nemen.
Drinken en eten nemen we zeker mee.

Offline jjstyle333

• GT Rookie
  • 139
« Reactie #6 Gepost op: augustus 22, 2016, 10:58:38 am »
Keus is gemaakt voor bocht 10 Pouhon.
Nog spandoekje maken voor PSNRacing?

Offline Kryptonnl

• Junior Karter
  • *
  • 38

• PSN ID: KrYpt0n-nL
« Reactie #7 Gepost op: augustus 23, 2016, 09:20:41 am »
Keus is gemaakt voor bocht 10 Pouhon.
Nog spandoekje maken voor PSNRacing?

Het zou wel erg tof zijn als dat spandoek pontificaal in beeld hangt!
Ik hoef niet te tanken schat!