dinsdag - 26. 03. 2019 •  Ucitavanje...

Auteur Topic: telefoon houder  (gelezen 1118 keer)

Offline Campodicasa

• GT Rookie
  • 200
    • Campodicasa @ Youtube

• PSN ID: campodicasa
telefoon houder
« Gepost op: augustus 06, 2016, 11:29:45 am »
Ik gebruik pCars Dash maar heb altijd mijn iPhone naast mij liggen en kijk dus tijdens een race nooit naar de app. Nu wil ik de iPhone dus ergens bevestigen aan het stuur. Iemand een foto van zijn eigen rig of een linkje naar een oplossing?
Casual gamer Who's struggling not to finish last...

Offline m1d4s010

• Administrator
  • GT Rookie
  • 233

• PSN ID: M1d4s010

• Project C.A.R.S 2 : Ja
Re: telefoon houder
« Reactie #1 Gepost op: oktober 02, 2016, 20:14:14 pm »
Dit is mijn setup nu, met numpad als zgn buttonbox en een win10 trekstor als app scherm.
De groene stof dienen als greenscreen met bijkomend voordeel dat ik het een rustig gezichtsveld vind.

De numpad (€15) heb ik met dubbelzijdig tape geplakt op een 90 graden verbogen hoekstuk (in berging gevonden)die aan het frame is bevestigt met een moer en bout met veerringen ertussen.

De trekstor (€39 aanbieding) hangt in een ipad houder (€15) de klem op de plank waar ook de tv opstaat zodat ie niet meetrilt met de ffb en ondersteboven om de flexibele slang niet voor het scherm te laten lopen.

Verder nog creatief camera geknutsel; een bouwmarkstatief (€15 via werk) en 2 lijmklemmen om de camera erop vast te zetten.

youtube:M1d4s010 - twitch:M1d4s010

Offline Campodicasa

• GT Rookie
  • 200
    • Campodicasa @ Youtube

• PSN ID: campodicasa
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2016, 10:21:04 am »
Creatief bezig geweest man.  ;D
Casual gamer Who's struggling not to finish last...

BoereJackus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 06, 2016, 13:40:20 pm »
ik heb mijne via clittenband tape bevestigt. klittenband op me stuurbase, achter het stuur aan de bovenzijde. En een oud hoesje met klittenband, viola telefoon zit precies in het zicht net boven het midden van je stuur en onder de bovenkant van je stuur.
foto moet ik nog ff maken als je die wil

Offline m1d4s010

• Administrator
  • GT Rookie
  • 233

« Reactie #4 Gepost op: oktober 06, 2016, 13:46:23 pm »
zo dan, das echt een topoplossing de klittenband tape! Zit al een paar weken te verzinnen hoe dat voor mekaar te bakken.
tnx.

Offline m1d4s010

• Administrator
  • GT Rookie
  • 233

« Reactie #5 Gepost op: oktober 06, 2016, 19:12:35 pm »
Ik weet niet of je het zo bedoelde, maar ben gelijk aan de slag gegaan.

Michel--NL

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 08, 2016, 09:36:52 am »
Had ook al een jaar de tablet in een houdertje voor de TV staan, maar dat was te ver weg en elke keer als ik op de tablet keek dan verloor ik het zicht op de TV.
Vorige week een uurtje bij de Gamma rondgelopen om te kijken hoe ik het vast kon maken aan de base van het stuur.
Het is niet de netste oplossing, maar in ieder geval zit het vast en bevalt veel beter. Kan mijn ogen op de TV houden en toch de informatie van de tablet zien zonder naar beneden te kijken.

Bestaat uit een railtje wat je normaal tegen de muur schroeft en een beugel in hangt en daarop een plankje kunt vast maken.
Het plankje paste bijna precies in de beugel. Paar stukjes rubber erbij gedaan en nu zit het plankje zonder schroeven muurvast in de beugel.
De beugel heb ik met twee parkers aan de base geschroefd (parkers via de base door de beugel en vast in de plank), die gaten zaten al in de base.
Beugel op het plankje zorgt ervoor dat de tablet in een hoekje staat om beter te zien. Tablet met klittenband vastgemaakt aan de plank en beugel.
Al met al voor 15 euro klaar  ;D. Zoals ik al zei kan het netter, zal ook vast wel gebeuren (over een jaartje).
In het plaatje lijkt het alsof ik over de tablet moet kijken om de tv te zien, dat is niet zo, heb de foto een beetje te laag gemaakt.