Tuesday - 17. 09. 2019 •  Ucitavanje...

Author Topic: zuperkiwi meldt zich  (Read 1093 times)

Offline zuperkiwi

• Junior Karter
  • *
  • 5

• PSN ID: zuperkiwi
zuperkiwi meldt zich
« on: September 30, 2016, 08:29:28 AM »
Hoi racefanaten,

Na enkele berichten op Tweakers met de vraag of ik mee wil racen heb ik besloten me hier ook aan te melden.

Een korte introductie:
Mijn naam is Danny, psn naam zuperkiwi, 34 jaar en uit het Zuidwesten van Brabant.
Ik ben begonnen met "racen" op de Playstation2, die ik speciaal kocht voor NFS Underground.
Later heb ik Gran Turismo 4 aangeschaft en was eigenlijk al vanaf het begin verkocht aan deze titel. Uiteraard heb ik GT5 Prologue en GT5 op de Playstation3 ook helemaal grijs (en platinum) gespeeld en speciaal voor die game heb ik destijds een G25 met wheelstand Pro aangeschaft.
Omdat de Wheelstand het toch niet helemaal was heeft die al redelijk snel plaats gemaakt voor een witte Playseat Evolution, welke ik nu nog steeds heb.

Na Gran Turismo 5 ben ik gestopt met deze games omdat er ondertussen een Playstation 4 in huis was gekomen en GT6 voor mij niet de moeite waard was om te gaan spelen (té weinig vernieuwend tov GT5).
Op de PS4 was het even wachten op een goede sim(cade) racer dus mezelf voornamelijk vermaakt met wat andere games, waaronder Battlefield 4.
Toen ik hoorde van Project Cars wist ik al dat dit een game was die ik móest hebben, en dus werd die al redelijk snel in pre-order gezet.
Uiteraard werkte mijn Logitech G25 niet op de PS4 (dammit) en heb deze nog voor een mooi prijsje kunnen verkopen.
Met het oog op Project Cars, later wellicht ook nog GT Sports en Assetto Corsa toen maar besloten om een Thrustmaster T500 RS aan te schaffen.
Nul seconden spijt van gehad, wat een verschil tov de G25! Enige nadeel was dat de (ongeevenaarde) pedalenset niet paste op de pedal plate van de Playseat dus daarvoor een nieuw pedal plate moeten aanschaffen.

Na de release van Project Cars een aantal maanden fanatiek gespeeld, voornamelijk single player en op de Community Ambassador trophy na alle trophies binnen geharkt. Sindsdien, dat is nu ongeveer een jaar geleden, de game eigenlijk niet meer aangeraakt en de playseat uit elkaar gehaald.
Een week of 2 geleden het On Demand pack voor de helft van de prijs aangeschaft en de Community Ambassador trophy gehaald waarmee de platinum ook gelijk binnen was.
Met de aanschaf van het On Demand pack begon het weer te kriebelen en sinds gisteren staat mijn Playseat weer lekker in de woonkamer, klaar voor gebruik.
Niet enkel voor deelname aan de psn racing league, maar voornamelijk voor het rijden van Time Trials met stock auto's op de Nordschleife, wat toch wel mijn favoriete bezigheid is in racegames. Assists staan altijd op real met het liefst zo min mogelijk info in beeld.
Hier een video van misschien wel een van mijn beste rondjes daar in Gran Turismo 4:

En een video van een Community Event met de Capri Group 5, een beest van een wagen:

Buiten het sim(cade)racen met stuur geniet ik zeker ook van arcadegames zoals Burnbout, Need for Speed (niet 2015!) en bv Driveclub.
Ik heb zelfs van de week een Xbox One S gekocht zodat ik Forza Horzion 3 kan spelen, een serie die ik al lange tijd wilde spelen en ik echt mis op de PS4.
Mijn stuur wordt (uiteraard, damn you Microsoft) niet ondersteund op de Xbox dus of ik ook Forza 6 ga spelen is nog even de vraag.

Zo, introotje klaar, volgens mij ben ik niks vergeten  ;)

Mochten jullie nog vragen hebben of iets dergelijks dan hoor ik het wel.

Groet,

Danny
« Last Edit: September 30, 2016, 09:04:54 AM by zuperkiwi »

Offline m1d4s010

• Administrator
  • GT Rookie
  • 236

• PSN ID: M1d4s010

• Project C.A.R.S 2 : Yes
Re: zuperkiwi meldt zich
« Reply #1 on: September 30, 2016, 11:02:15 AM »
Hallo Danny,

Hartstikke welkom, goeie intro en strak rondje Nordschleife hoor.
Wat dat betreft zit je hier aan het goede adres met de Super TimeTrial op de Nordschleife.

youtube:M1d4s010 - twitch:M1d4s010

Offline Campodicasa

• GT Rookie
  • 200
    • Campodicasa @ Youtube

• PSN ID: campodicasa
« Reply #2 on: September 30, 2016, 12:44:44 PM »
Welkom!
En zoals Midas ook al zei; je kan flink los gaan met de challenges en de super Timetrial op de nordschleife.

Casual gamer Who's struggling not to finish last...

Offline Chicolini

• GT Rookie
  • 122
  • PSN ID: Chicolini
« Reply #3 on: September 30, 2016, 13:30:07 PM »
Welkom Danny en een mooie introductie. Momenteel is Project Cars even de enige game die hier op PSNracing actief wordt ondersteund middels leagues en events maar we hebben dan ook gelijk redelijk wat te bieden, namelijk twee leagues en meerdere TT's.

Offline zuperkiwi

• Junior Karter
  • *
  • 5

« Reply #4 on: September 30, 2016, 14:28:19 PM »
Dankjulliewel   ;D

Eerst maar eens zien hoe het met de vrijdagavond racing league gaat; het is alweer een tijdje geleden dat ik achter het stuur heb gezeten.
Ik kan vanwege het werk niet elke vrijdag meedoen maar áls ik erbij kan zijn dan meld ik me aan via de sheet.
Tot op het circuit!

O, en die Super time trial met de C9 ga ik zeker proberen!

Offline ralph075

• Junior Karter
  • *
  • 10
« Reply #5 on: September 30, 2016, 17:44:50 PM »
Kiwi!!!!! Welkom!

Offline zuperkiwi

• Junior Karter
  • *
  • 5